Soalan-soalan Lazim - Main

1. Adakah tempahan/tempahan slot masa diperlukan?

Tiada tempahan dibenarkan selagi ia berada dalam waktu operasi dan kapasiti taman membenarkan

2. Dari umur berapa kanak-kanak memerlukan tiket masuk berbayar?

Kanak-kanak yang berketinggian di bawah 70 cm boleh memasuki taman secara percuma. Kanak-kanak yang berketinggian melebihi 70 cm akan mula dikenakan caj

3. Adakah terdapat loker yang tersedia untuk digunakan? Jika ya, adakah terdapat sebarang caj untuk penggunaan?

Loker percuma tersedia untuk digunakan di premis kami. Anda boleh menghubungi kakitangan kami yang mesra untuk sebarang bantuan lanjut.

4. Bolehkah makanan dan minuman dimakan di dalam premis?

Makanan dan minuman luar tidak dibenarkan dimakan di dalam premis. Pengecualian akan diberikan untuk susu formula bayi dan susu.

5. Adakah kereta sorong dibenarkan dibawa masuk atau adakah terdapat ruang untuk meletakkannya?

Kereta sorong boleh dibawa masuk. Walau bagaimanapun, mereka perlu diletakkan di ruang yang ditetapkan di premis.

6. Apakah yang perlu kita sediakan untuk lawatan kita ke Kiztopia?

Stokin anti-slip diperlukan untuk kemasukan ke dalam premis. Kemeja-t lengan panjang dan seluar panjang juga disyorkan untuk lawatan anda ke Kiztopia.

Soalan-soalan Lazim - Lawatan Sekolah

1) Apakah sesi yang tersedia untuk lawatan sekolah?

Kiztopia menawarkan pelbagai pakej dengan slot masa yang berbeza bagi setiap satu. Untuk maklumat lanjut, sila klik di sini. (pautan untuk memuat turun risalah)

2) Bagaimana saya boleh membuat tempahan?

Sila lengkapkan Borang Pertanyaan Lawatan Sekolah di sini atau hantar e-mel kepada [email protected]

3) Bilakah saya perlu mengesahkan tempahan dengan anda?

Adalah dinasihatkan untuk mengesahkan pengesahan pesanan dan membayar deposit 50% sekurang-kurangnya 14 hari lebih awal untuk menjamin tempahan.

4) Adakah tempahan saya disahkan selepas saya melengkapkan borang pertanyaan?

Tempahan hanya akan disahkan selepas deposit dibuat, selepas itu pengesahan tempahan akan dihantar kepada anda.

5) Bagaimanakah saya boleh membuat pembayaran untuk tempahan, dan adakah ia boleh dikembalikan?

Tempahan pembayaran mesti dibuat secara dalam talian atau melalui invois. Deposit tidak boleh dikembalikan sebaik sahaja tempahan disahkan.

6) Bilakah saya perlu membayar baki amaun?

Anda dikehendaki membayar baki sekurang-kurangnya 3 hari bekerja sebelum lawatan.

7) Adakah saya dibenarkan membawa makanan saya sendiri?

Makanan luar tidak dibenarkan. Anda boleh memilih pilihan hidangan dalaman kami semasa membuat tempahan anda.

8) Adakah terdapat ruang untuk kami meletakkan barang-barang / botol air kami?

Anda boleh meletakkan barang-barang anda di rak kasut / loker yang disediakan. Botol air boleh diletakkan di kawasan yang tersedia yang ditetapkan.

9) Bolehkah kita menggunakan bilik untuk makan di dalam?

Anda boleh menjamu selera di dalam bilik sekiranya anda memesan pilihan hidangan dalaman kami dalam pakej anda. Tiada makanan luar dibenarkan.

Soalan-soalan Lazim - Majlis Hari Jadi

1) Apakah slot masa parti yang tersedia?

Kiztopia menawarkan pelbagai pakej dengan slot masa yang berbeza bagi setiap satu. Untuk maklumat lanjut, sila klik di sini (pautan untuk memuat turun risalah hari jadi). here (link to download birthday brochure).

2) Bagaimana saya boleh membuat tempahan?

Anda boleh membuat tempahan melalui laman web kami atau menghubungi kami melalui talian rasmi dan e-mel kami [email protected]

3) Bilakah saya perlu mengesahkan tempahan dengan anda?

Anda dinasihatkan untuk membuat tempahan secepat mungkin untuk memastikan tarikh sambutan majlis hari jadi anda terpelihara.

4) Adakah tempahan saya disahkan selepas saya melengkapkan daripada dalam talian?

Tempahan parti anda hanya akan disahkan selepas deposit dibuat dan pengesahan tempahan telah dihantar kepada anda.

5) Bagaimanakah saya boleh membuat pembayaran untuk tempahan, dan adakah ia boleh dikembalikan?

Pembayaran untuk tempahan mesti dibuat secara dalam talian. Deposit majlis hari jadi tidak boleh dikembalikan sebaik sahaja tempahan disahkan.

6) Bilakah saya perlu membayar baki jumlah pakej parti?

Anda boleh membayar baki jumlah pada hari sambutan.

7) Adakah anak yang menyambut hari jadi itu termasuk dalam bilangan peserta?

Ya, anak yang menyambut hari jadi itu termasuk dalam jumlah peserta untuk parti tersebut.

8) Bagaimana jika saya mempunyai lebih ramai kanak-kanak dan orang dewasa daripada pakej hari jadi yang ditawarkan?

Setiap bilik parti hanya dibenarkan untuk memenuhi kapasiti tertentu. Untuk sebarang permintaan khas, sila tanya lebih lanjut terlebih dahulu dengan Team Events kami sekurang-kurangnya 3 hari sebelum acara

9) Adakah kek hari jadi termasuk dalam pakej?

Kek hari jadi tidak termasuk dalam pakej. Anda boleh membawa kek hari jadi anda sendiri. Sila ambil perhatian bahawa Kiztopia tidak akan dipertanggungjawabkan untuk sebarang penyakit yang disebabkan oleh atau berkaitan dengan makanan luar yang dimakan di Kiztopia.

10) Adakah saya dibenarkan menyediakan makanan dari luar?

Makanan katering tidak dibenarkan. Sekiranya anda mempunyai sebarang permintaan khas (cth: Vegetarian diperlukan, Halal diperlukan, dll.), sila berbincang dengan Team Events kami untuk bantuan lanjut.

11) Adakah pakej parti termasuk makanan untuk kanak-kanak dan orang dewasa?

Pakej parti termasuk makanan untuk kanak-kanak sahaja. Terdapat pilihan katering makanan untuk orang dewasa dengan caj tambahan. Sila rujuk borang tempahan untuk menu makanan orang dewasa. Sebagai alternatif, anda boleh mempertimbangkan untuk memesan barangan ala-carte dari kafe kami.

12) Bolehkah kita menggunakan bilik parti selepas penggunaan 1 jam kita tamat?

Kami mempunyai slot masa yang diperuntukkan khusus untuk bilik parti kami, oleh itu sebarang lanjutan penggunaan bilik parti akan dikenakan caj tambahan.

13) Apakah permainan yang akan dijalankan semasa parti?

Permainan disusun khas berdasarkan tema parti yang dipilih dan umur peserta.

14) Apa yang ada di dalam goodie bag?

Kandungan goodie bag tertakluk kepada perubahan. Sila e-mel kami di [email protected] untuk maklumat lanjut.

Ticket Purchase Platform

Main Menu